?

Log in

 
 
12 April 2011 @ 05:43 pm
I'm so stupid, I'm so stupid, I'm so stupid (in love)  
To będzie absolutny must-read post. Jestem pewna, że wszyscy na to czekali. Pożerani przez ciekawość, oglądając kolejny Music Bank, Music Core, a może Inkę i zadając sobie w duchu po raz n-ty pytanie, "A to to kto?" (bo ileż razy można iść zrobić herbatę w ciągu 60 minut). Dziś będzie o nich. Zagraniczny fandom określa ich mianem irrelevantsów, my zapchajdziur, ale ktoś w końcu musi zapełniać te co tygodniowe muzyczne programy telewizyjne, którymi żyje Korea.


Poznajmy naszych drogich uczestników.

1. Na początek ZE:A zwana także szumnie Children of Empire, bo coś mi świta, że kiedy debiutowali jakaś afera wyszła, że podobnie się nazwali do jakiejś laski. Whatevs. ZE:A to nieoficjalni królowie irrelevantsów. Debiutowali z jedną z najbardziej upośledzonych piosenek, jakie wypuścił kpop ("Mazeltov, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday *mentally retarded voice* Friday, Saturday, Sunday"), ba, o naleciałościach rasistowskich ("Latin girl, Mexican girl, American girl, Japan! girl, Korean girl"), gdzie teledysk niepokojąco przypominał pewnego Mirotica, zaś garderoba wołała o Siory Siory. W dalszej swojej karierze chłopaki kontynuowali tradycję zżynania od kogo popadnie, niestety z marnym skutkiem. Membersów jest tam dziewięciu (oficjalnie miały to być męskie Sośki), uwaga:
Kevin
Kwanghee (Hwanhee?)
SiwAn
JunYoung
Beastly raper TaeHUN
Heechul
Minwoo
Prince Hyung Shik
oraz Kim DongWanJun

Coż, czego można było oczekiwać po grupie, której lider zyskał popularność jako Ulzzang dzięki podobieństwu do pewnego *cough*Mickey*cough* znanego idola.


2. Grupa numer 2, czyli Girl's Day właśnie zalicza oszałamiający comeback z Twinkle Twinkle. Jak donoszą podziemne źródła jest nawet taki chart, na którym owy hicior radzi sobie lepiej niż follow-up Homina. Dziewczynki ogłupiają się jak mogą, noszą przykrótkie spódniczki, pokazują majtki i... i kurcze nie wygrały jeszcze! Nie pomógł nawet allkpop forsujący tezę, że Minah wygląda jak GD. Prooooszę was. Mało która laska ma tyle uroku osobistego co kicia.


3. Na trzecim U-Kiss, czyli weterani irrelevantsów. Tak długo być na scenie i nie zaliczyć żadnej nagrody - to jest pewien wyczyn. Nadzieję stracił w końcu sam management (nie mówiąc już o fanach) i wiedziony rozpaczą postawił na swap membersów. Tym sprytnym manewrem udało im się stworzyć wystarczająco dużo zamieszania, aby przekonać co poniektórych, iż tym razem może być inaczej. I tak nabrał się na przykład allkpop, wieszczący dominację U-Kissa w rankingach kilka tygodni temu. Chyba dziennych. Sami membersi, cytując Soohyuna, nie mają pojęcia co jest z nimi nie tak. Nie pomaga także popularność Dongho, któremu walnięte fanki kradną spodnie.


Specjalnie dla Kasi koyakas - Elison vs Dongho. Dobór zdjęć zupełnie przypadkowy.


4. Na pozycji czwartej - Rainbow. Dziewczyny z DSP, czyli od SSek i Kary. Debiutowały z Jogurtem ("I'm not yoghurt, yoghurt, yoghurt") i "I wanna gossip girl", gdzie zgubił im się czasownik (be? kill??), po szumnych zapowiedziach, że one będą bardziej "mature" i "sekushi" niż przesłodzona Kara. Później było A, do którego to comebacku laski przeszły tak zadziwiającą metamorfozę, iż sama Korea orzekła, że za nic ich nie rozróżnia. Wkopały się za to w niemało kontrowersji - tu prowokacyjne podnoszenie koszulek, tam lubieżne pląsanie synchroniczne w wodzie. Ich nowa piosenka jako selling point obrała sobie taneczne solo wzorowane ponoć na Black Swanie. Polecam obejrzeć (na przykład tu), arcydzieło. Jakbyście mieli wątpliwości to tak, chodzi o te 10 sekund, gdy niunia robi obrocik i skłon w tył.


5. Czas na pierwszych debiutantów. Panie i panowie oto Rania. Wyprodukowana przez super sławnego gościa - Teddy Riley (że who?), zamierza podbić Azję i świat i aby tego dokonać dziewczyny śpiewają o doktorze, który sprawia, że czują się dobrze. Piosenka z dedykacją dla głuchoniemych, czyli z pokazywaniem, pozostawiającym wyobraźni niewiele. Viva la rury. Nieczęsto mam okazję poczuć się jak pruderyjna cnotka. Do obejrzenia, tylko dla odważnych, tu.


6. Szóste czyli ostatnie będą Brave Girls, wyprodukowane przez *surprise* Brave Brothers. Omo, czy każdy już teraz produkuje? Wielkim minusem debiutujących irrelevantsów jest to, że nikt, ale to nikt nie widzi potrzeby wrzucania ich plików gdziekolwiek, a mi się akurat Do you know spodobało. Nie ominął ich jednak obowiązkowy fail, bowiem w intro do drugiej piosenki - So sexy, mamy: "Hands up high, Brave Girls, break your ankle". Cytując pokrewnego duchowo anona: "I just don't understand why they want to break their ankles so bad..."


7. Galerię bardzo mało znaczących ludzi, promujących się obecnie w kpopie zamyka Tony An, który wprawdzie irrelevantsem nie jest (bo H.O.T., szacun), ale kimś w miarę pokrewnym - old oppar. Rosyjskie dicho na całego, choreo rodem z Tadeusza & Tymoteusza, ale jakoś tak... pociesznie mu to wyszło. Można usunąć kolesia z H.O.T.'a, ale H.O.T.'a z kolesia już nie tak łatwo :). Ale może mam słabość do starych oppa.


A tak poza tym to uśmiałam się serdecznie na ostatnie rankingi najlepiej /najgorzej śpiewających zespołów. Bangi, czyli grupa złożona z dwóch raperów, dwóch tancerzy i jednego śpiewaka wymiata jak widać. Kekeke^^.

Ps. W sprawie tego kpopowego insidera forxreal, ta osoba nie zrobiła się friends only, tylko usunęła wszystkie stare posty. Na szczęście w necie nic nie ginie i jedna laska wrzuciła cały dorobek forxreal na forum, można go sobie poczytać tu. Są nawet pomocne dyskusje who's who.
 
 
♥: bitchybitchy
♫: Big Bang - Stupid Liar
 
 
 
magda: iantomagdamiss on April 12th, 2011 05:51 pm (UTC)
przegląd irrelevantsów bezbłędny!

Kasia i ja, w składzie tym razem tylko dwuosobowym, obejrzałyśmy ostatni Music Bank i ogłosiłyśmy "Dzień S&M-u" (nie mylić z SM-em :P)- najpierw była Rania, skóry, i różne takie sado-maso, potem jeszcze coś tam się przewinęło - też w tym stylu, i 4 Minute na koniec również się dołożyły, normalnie, chyba nie tylko Rihannę to szaleństwo dopadło ^^

piosenka ex-HOT-owego weterana Tony'ego to żywcem "Sunset Glow" Bangów :) niech żyje oryginalność XD

P.S. widziałaś? Bartosz "Junichi" K. vel "polski Okada" odpadł niestety i nie załapał się do półfinałowej 15-tki, ale moim zdaniem był dokładnie taki sam jak Okada - ładny, z ładnym głosem, cichy, spokojny i... strasznie drewniany :P
amarerose: Can't let goamarerose on April 12th, 2011 06:24 pm (UTC)
to są chyba i tak bardziej relevant irrelevantsi skoro ich kojarzę :)

ha, to musiałyście mieć niezły ubaw. rania to jest prawdziwe wtf, zwłaszcza w zderzeniu z tymi wszystkimi surowymi regułami dot. ubioru i słów piosenek (doctor come and make me feel real good jest okej, ale under my skin lub slang w piosenkach gd&top już nie i to rainbow były nieprzyzwoicie porozbierane w A a nie rania XD). czy tak wygląda muzyka zachodnia teraz? bo ja trochę straciłam poczucie rzeczywistości chyba. ale podobał mi się komentarz do rani jednej laski: "noo to jakby patrzeć na pięć Hyun z 4minute" :P. ale nie strasz mnie, że to teraz jakiś nowy trend będzie!

ooo a ja bardzo lubię sunset glow. czyli nie dziwne, że mi się podoba :)

widziałam *chlip*. ale może to i lepiej, że odpadł. nie dla niego jakiś mainstream, w końcu to okada! i oczywiście, że drewienko pierwsza klasa XD
Inquiring minds wanna know: yummyharukazepanda on April 13th, 2011 07:33 am (UTC)
oj, kiedy ja ostatni raz widziałam cały mubank czy coś w tym stylu.. ja nawet na oglądanie swoich dzieci nie mam czasu D:
ale klip rani widziałam (o zgrozo) i taa, wtf, czekałam na bana od pierwszej minuty xD
no i nowa piosenka ze:a jest urocza~ aż się zdziwiłam, jak bardzo mi się podoba
amarerose: I don't wanna make you swayamarerose on April 13th, 2011 09:53 am (UTC)
ja też zwykle oglądam tylko cuty, bo niestety to wszystko leci w takich godzinach, że zawsze mi coś wyskoczy i oglądać na żywo nie mogę - a to fajna sprawa, bo taka godzinka szybko zleci. myślę, że gdy nadejdzie ten dzień, że załapię się na jakąś normalną pracę w normalnych godzinach z przyjemnością będę sobie właśnie tak oglądać :)

haha ja też. czekałam aż wyskoczą jacyś staff-sani koreańscy i zaczną je ściągać ze sceny :P albo wyłączą im obraz i dźwięk i poleci pasek - przepraszamy za usterki techniczne :)

nowa ze:a jedzie justinem biberem na kilometr XD
Inquiring minds wanna know: you know meharukazepanda on April 13th, 2011 10:24 am (UTC)
może kiedyś, jak wakacje przyjdą

e na klipie to raczej niemożliwe XD ale chyba obejrzę sobie ten lajw, skoro tak polecasz

tak? no to widać jestem potencjalną fanką xP nigdy go nie słuchałam, więc nie mam porównania. Z drugiej strony w oprawie azjatyckiej wiele rzeczy jest o wiele łatwiejszych do przełknięcia
amarerose: Cry for meamarerose on April 13th, 2011 11:31 am (UTC)
haha JA polecam? on się sam poleca XD

tak dla jasności dopiszę, że to nie miał być żaden zarzut - tak jak shinee amigo trąciło mi mandy moore, tak ze:a brzmi bardzo podobnie do jednej piosenki bibera, który to, umówmy się, hiciory ma niezłe i współpracuje z samymi gwiazdami :)
Inquiring minds wanna know: FTIharukazepanda on April 13th, 2011 11:55 am (UTC)
no trochę tak zabrzmiało xD ale ja naprawdę nie wiem, bo nieazjatyckiej muzyki słucham sporadycznie i to na ogół jakiejś alternatywy albo tego, co mi trójka rzuci... xD

wyśmiałam ten lajw D:
koyakaskoyakas on April 14th, 2011 09:14 pm (UTC)
ha, to lubie! czyli poison tongue Marla w pelnym rozkwicie XD

pojechalas kochana, ale w pelni sie nalezalo ;P przypomina mi sie jak ogladalysmy w calosci jakis embank, potem kolejnego cosia calosciowego i co piosenka niemal kazalysmy przewijac, bo drugi raz nie szlo zdzierzyc. Magda tylko jeczala, ze co chwila musi padac na kolana przed landryna XD

posadzam Cie jednak o tendencyjny dobor zdjec cmokasow - on nie byl taki brzyyyyydki ;P a przynajmniej nie wygladal jakby smierc juz pukala do drzwi XD ale nic to, poczekam na porzadne przedstawienie chlopakow - jestes stworzona do reklamowania chlopakow XD

i na koniec Rania. Stroje pomine, za to taniec mi sie calkiem podobal, chyba na zasadzie nieowijania w bawelne! laski wyszly i nie udawaly niewiniatek, krecac jednoczesnie prowokacyjnie kuprem z niewinna minka jak reszta. ojej majtki mi widac, ups to przypadek ja przeciez jestem taka slodka i czysta jako ta lelija biala :P guzik mnie obchodzi, czy sie sprzedadza, pewnie nie, ale czekam na kolejny ruch. Wygladzanie wizerunku widze! niestety! tam sie tylko szablon sprzedaje.

co do forxreal, to ja wszystko czytalam, ale teraz po zamknieciu/usunieciu posty mi umykaja, a tych nie ma :( trudno bedziem polowac!

ps. juz tylko dwa tygodnie :)))))
amarerose: What do you have to say to me?amarerose on April 15th, 2011 07:26 am (UTC)
aaaaaaaa napisałam całego komenta i mi go zjadło ;( buuuu. to teraz spróbuję odtworzyć z pamięci ;(

możecie mi mówić dokkun, jak ryo-chanowi :)
i dlatego w korei jest przynajmniej jeden dzień odstępu między programami. żeby ludzi załamka nie dopadała XD
bo on, nie oszukujmy się, brzydki jest! ale może to tylko moje uprzedzenie do dużych drewnianych kolesi o masywnej szyi. patrz mabocian. i niegdyś topina (chociaż on szyjkę ma całkiem zgrabniutką).

masz rację z tym nieudawaniem. pokazywanie majtek oops wcale nie chciałam jest nawet bardziej niesmaczne. i ten wzorzec kobiety, wszystkie od jednej pieczątki. ale i tak rania jakaś taka... tania wyszła. może przez te skóry. i tak,teraz ich ocenzurowali, więc ciekawe co pokażą. 4minute też i ten nieszczęsny zbereźny "spread leg dance". bo każdy wie, że grzeczne dziewczynki trzymają nózie razem.

oo to tam jednak nie jest wszystko wrzucone? szkooda. to dopiero była wciągająca lektura!

ps. 14 dni!! :))