?

Log in

No account? Create an account
 
 
30 June 2011 @ 10:21 pm
Standing... on the feet of our Trevor?  
...but our Trevor was clever. Shouting love at the world.
:) Oh, Robbie~.

Apparently, that's what happened:

" Robbie arrived 2 hours late to rehearsal. The organizer of the festival, Gianni Morandi, called him unprofessional, which caused Robbie to be pissed. Gary is probably annoyed at Robbie being a loose cannon, and for the presenter being a nob to his band mate. They were meant to perform a second song after this but decided against it after the hosts were so rude to Robbie. You can tell Rob is pissed off anyway. That's why everybody is pissed.

And Trevor Clever is a name of a song by Robbie's favourite artist Ian Dury. It's probably a jab or a metaphor. "



Moja pierwsza myśl (bo to w końcu Rai Uno i słoneczna Italia):
I guess he thought, 'what the hell, half the audience won't get what I'm saying anyway'.

A potem się zwyczajnie i szczerze uśmiałam :).
 
 
♥: gigglygiggly
♫: Robbie Williams - No regrets
 
 
 
magda: friendsmagdamiss on July 1st, 2011 06:38 am (UTC)
może i wszyscy byli wkurzeni, ale Jay wyglada jakby się świetnie bawił :P

w ogóle to czekam na chwilę, kiedy w końcu Robbie da wielką plamę (jakoś ciągle nie mogę uwierzyć, że tak się nie stanie i wszystko będzie OK), a Jason będzie "a nie mówiłem" XD
amarerose: It only takes a minute girlamarerose on July 1st, 2011 08:00 am (UTC)
ja czytałam wczoraj nowy artykuł i wywiad z nimi, z którego generalnie wynika, że jak skończą trasę robbie nagrywa swoją nową płytę (Gaz będzie mu w tym pomagał) i coś mi się wydaje, że jak płyta odniesie sukces to już więcej go w TT nie zobaczymy. a ogólnie to mark jest totalnie rozbity emocjonalnie i po przeczytaniu tego zaczęłam się w ogóle zastanawiać, czy ten progress to nie taka ich pożegnalna łabędzia pieśń. szkoda by było, kurcze.

a howard kupił sobie samolot i będzie robił licencję na pilota XD
http://hellyeahtakethat.tumblr.com/post/7020519779/take-that-interview-by-mark-firth
magdamagdamiss on July 1st, 2011 11:27 am (UTC)
czyżby klątwa 5 lat?
amareroseamarerose on July 1st, 2011 12:01 pm (UTC)
coś w tym musi być. klątwa 5 lat i powrót robbiego - i znów odejdzie a TT się zawiesi. ajć jakieś czarne wizje mnie dopadły.
magda: kawamagdamiss on July 1st, 2011 12:47 pm (UTC)
nie kracz!
tak sobie myślę, że teraz powinni zrobić sobie małą przerwę, zastanowić się co chce się dalej robić, Mark powinien się pozbierać, Jason może znowu przez kilka lat nic nie robić (aż mu się to znowu znudzi), Robbie niech wraca skąd przyszedł - moim zdaniem on już nie pasuje do obecnego TT (owszem, jego comeback jest ciekawym wydarzeniem, ale jak dla mnie - jednorazowym), Gary ma tyle roboty, że i tak nie zauważy, jak czas mu przeleci, a Howard może w końcu się ustakuje? w każdym wywiadzie powtarza w kółko, jak to fajnie, że Robbie się ożenił, jakby sam o tym myślał :P
tak jak napisał ten dziennikarz - ciążko będzie przebić ten sukces, ale przeciez ani Gaz, ani Mark nie przestaną pisać muzyki, w końcu kiedyś znowu uzbiera im się materiał, który będą chcieli wydać :)
ja wierzę, że oni tak szybko nie znikną, ale trzeba będzie znowu trochę na nich poczekać ^^
amarerose: It only takes a minute girlamarerose on July 1st, 2011 01:12 pm (UTC)
kra kra odkraczam
mam takie samo zdanie o robbim jak ty - jakoś tak... lepiej im w czwórkę:). jako jednorazowe coś fajna sprawa, że się zeszli, ale na dłuższą metę to by ich rob doprowadził do szału. ale howarda nie widzę w roli męża. i myślę, że on też się nie widzi - może za kolejne 5 lat ;). ten markie mnie jakoś niepotrzebnie rozczulił i stąd chyba te czarne myśli. no i co, jak będzie trzeba to przecież poczekamy na nich^^ a przed nami jeszcze nowe dvd z trasy progress!